Regulamin eHost.pl

Opinie, sugestie, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące usług eHost.pl

Regulamin eHost.pl

Postprzez eHost.pl » 06.10.2003, 09:58:25

Witam

Kilka zasad korzystania z eHost.pl i Forum eHost.pl.

Regulamin eHost.pl - Regulamin, który akceptuje każda osoba zakładająca konto na eHost.pl, i obiecuje go przestrzegać :!:

Regulamin Forum eHost.pl

Postanowienia ogólne:
Forum dyskusyjne eHost.pl, służy do prowadzenia dyskusji.
Udział w forum mogą brać wszyscy użytkownicy eHost.pl, a także wszyscy użytkownicy Internetu (tylko dział Forum Internautów). Udział w forum jest bezpłatny.
Osoba rejestrująca się wypełniając formularz powinna podać prawdziwe dane (szczególnie adres email, który jest niezbędny do prawidłowego korzystania z forum).
eHost.pl nie wykorzystuje informacji podanych przez użytkowników przy rejestracji.

Dyskusje powinny odbywać się w odpowiednich działach tematycznych.
Jeśli temat dyskusji, którą chciałbyś rozpocząć nie pasuje do żadnego działu tematycznego, możesz ją rozpocząć na forum ogólnym lub na Chat - offtopic.
Pod słowem dyskusja rozumiemy kulturalne rozmowy. Ewentualne spory trzeba rozwiązywać podając argumenty, a nie wyzywać się wzajemnie.


Pięć podstawowych zasad:
1. Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie wypowiadaj się.
2. Nie wykorzystuj forum do celów niezgodnych z prawem, lub ogólnie przyjętymi zasadami (netykieta internetowa).
3. Pisz tak aby każdy wiedział co napisałeś.
4. Szanuj zdanie innych oraz ich prywatność.
5. Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 2 minutki na ich przeczytanie.


Zasady rozpoczynania nowych tematów:
* Zanim o coś zapytasz sprawdź, czy ktoś przed tobą już o to nie pytał. Może odpowiedź na twoje pytanie znajduje się już na forum.
* Formułuj pytania tak aby nikt nie miał wątpliwości o co pytasz. Wtedy szybciej uzyskasz odpowiedź.
* Pisz w odpowiednim dla treści wiadomości dziale i nie rozpowszechniaj swojego tematu na wszystkich forach tematycznych.
* Na forum nie można poruszać tematów dotyczących cracków, seriali, podawać linków do pełnych wersji programów i wszystkich innych sposobów na rozpowszechnianie nielegalnego oprogramowania lub pornografii.
* Zanim napiszesz przeczytaj zasady opisane na forum tematycznym jeśli są. Działy tematyczne mają swoje specyficzne zasady które pozwalają zachować porządek.


Zasady dyskusji na Forum eHost.pl
1. Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie wypowiadaj się. To forum to nie wyścig po gwiazdki (u nas nie ma kto więcej gwiazdek ten lepszy).
2. Trzymaj się z góry zarzuconego tematu dyskusji.
3. Pamiętaj aby przestrzegać zasad poprawnej dyskusji, nie wyzywaj tych, którzy mają inne zdanie niż ty, nie używaj wulgarnych zwrotów.
4. Sprawy prywatne, pojedynki między sobą załatwiaj np.: na Gadu-Gadu nie na forum.
5. Nie wolno działać na szkodę drugiego użytkownika - moralną, bądź materialną. Ujawniać danych osobowych, treści prywatnych wiadomości lub jakichkolwiek innych danych chronionych bez jego zgody.
6. Pamiętaj o przestrzeganiu prawa, ogólnie przyjętych zasad etycznych (netykieta internetowa). Zabrania się wykorzystywania forum do celów niezgodnych z prawem, szkodliwych, nieetycznych.
7. Do treści wiadomości zabrania się wstawiania grafiki (tylko Ikony Emocji dostępne na forum), jeśli chcesz pokazać ją innym daj do niej odnośnik. Nie wolno wstawiać tekstów łamiących prawa autorskie (nawet z podaniem źródła) jeśli chcesz porozmawiać o jakimś tekście daj do niego odnośnik.
8. Nie formatuj niepotrzebnie czcionki (nie zwiększaj, nie zmniejszaj, nie koloruj), czasami zamiast coś wyróżnić po prostu przeszkodzisz innym w spokojnym przeczytaniu twojego tekstu. Nie pisz WIELKIMI literami (w Internecie przyjęło się to jako krzyk, więc czytelnik będzie myślał, że po prostu wrzeszczysz na niego ). Nie stosuj zbyt dużej ilości Ikon Emocji - może to utrudniać czytanie.
9. Jeśli cytujesz czyjąś wypowiedź, zostaw tylko ten odcinek tekstu, do którego chcesz się ustosunkować. Nie cytuj całej wypowiedzi, gdyż wprowadza to niepotrzebny bałagan.


Poprawny podpis pod swoją wypowiedzią (sygnatura):
1. Podpis może być pisany jedynie standardową czcionką. Nie dopuszczalne jest zwiększanie czcionki oraz używanie kolorów utrudniających czytanie.
2. Zabrania się wstawiania do podpisu grafiki (można jedynie wstawiać Ikony Emocji dostępne na forum - ale z umierem).
3. W podpisie nie można promować stron erotycznych, z nielegalnym oprogramowaniem lub działających na szkodę innych osób.
4. Maksymalna długość sygnatury wynosi 5 linijek. Jeśli jest to tekst ciągły należy może mieć maksymalnie 5 linijek przy rozdzielczości 800x600.


Poprawny emblemat (avatar):
1. Maksymalny rozmiar emblematu wynosi 100x100 pikseli.
2. Maksymalna waga pliku emblematu wynosi 8kb.
3. Emblemat nie powinien być animowany, lub składający się z "wściekłych" kolorów. Może to innym użytkownikom utrudniać czytanie.
4. Emblemat nie może być pornograficzny, zawierać obrazków rang, lub innych treści które mogłyby być niezgodne z prawem bądź prowadzić do nieporozumień na forum.
5. Prosimy nie dodawać emblematów umieszczonych na wolnych, często niedziałających serwerach gdyż prowadzi to do spowalniania ładowania się forum.


Postanowienia końcowe
Wszystkie opisane zasady powinny być respektowane przez każdego użytkownika forum. Ich nieznajomość nie usprawiedliwia ich łamania. Osoby nie przestrzegające zasad będą karane. W przypadku emblematów i sygnaturek kończy się to ich usuwaniem lub zablokowaniem możliwości ich dodawania.

Jeżeli nie zgadzasz się z wymienionymi zasadami po prostu nie uczestnicz w Forum. Nikt tu nikogo do niczego nie zmusza, muszą jednak być jakieś zasady utrzymujące porządek.

Moderatorzy oraz Administrator mają prawo do skasowania/przeniesienia/edycji/zamknięcia danej dyskusji (postu) jeśli nie spełnia ona zasad regulaminu.

W przypadku nagminnego łamania regulaminu użytkownik może zostać usunięty z forum bez prawa powrotu.

*** jeśli znalazłeś gdzieś w regulaminie jakąś lukę, bądź chciałbyś coś do niego dodać bo twoim zdaniem czegoś brakuje poinformuj nas o tym[/u]
Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Dziewoński
Pomoc eHost.pl - pomoc, faq... xIP.pl - domeny od 5zł Webhelp.pl - dla webmasterów
Avatar użytkownika
eHost.pl
Admin Forum
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 06.10.2003, 02:29:14
Lokalizacja: Puławy

Powrót do Forum ogólne, pytania i odpowiedzi



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości